FANDOM

Akt własności Groty Tajemnic
S1e20 jest i akt własności! i słodka buźka.PNG
Pierwszy epizod: "Dreamscaperers"
Ostatni epizod: "Not What He Seems"
Rodzaj: Akt
Akt Groty Tajemnic - akt własności Groty Tajemnic, który został skradziony przez Gideona w odcinku "Dreamscaperers".

Historia Edytuj

Długo przed wydarzeniami w "Dreamscaperers", Stan wsadził akt własności do sejfu w jego biurze. Gideon wiedząc o tym, próbował wiele razy ukraść dokument. W odcinku "Little Dipper", chłopiec chcąc przejąć budynek, zagroził Stanowi, że wysypie termity na jego dom. Jego plan nie udał się, ponieważ mężczyzna wykorzystał nieuwagę Gideona i wpuścił termity między jego włosy.

W "Dreamscaperers" Gideon znowu próbował odebrać akt. Wezwał on demona Billa Cyferkę, który miał za zadanie wejść do głowy wujka bliźniaków i znaleźć wspomnienie dotyczące szyfru do sejfu. Demon wszedł do głowy Stana razem z Mabel, Dipperem i Soosem, którzy go powstrzymali. Kiedy Gideon dowiedział sie o porażce Billa postananowił zacząć "Plan B". Użył dynamitu, żeby zniszczyć sejf i ukraść dokument.

W "Gideon Rises" chłopiec jest w posiadaniu aktu. Jednak rodzina Pinesów odzyskuje go kiedy Stan mówi wszystkim, że w plakietkach Gideona są ukryte kamery. Oszust został aresztowany.

Wygląd Edytuj

Na akcie widnieje adres Groty Tajemnic, 618 Gofrowa z Jagodami, a niżej widnieje wielki napis DEED (pol. akt). na dokumencie napisane jest również Property Belongs to (pol. nieruchomość należy do) oraz podpis Stanforda Pinesa. Do aktu przyczepiona jest niebieska wstęga z czerwoną pieczęcią, na której jest Litera "S".

Wystąpienia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki