FANDOM

Baseniak
Baseniak.png
Dom: Wodogrzmoty Małe
Zajęcia: Ratownik na basenie komunalnym
Głosu użyczył/a: Adam Fidusiewicz
Baseniak — ratownik na basenie w Wodogrzmotach Małych. Nie ma prawej ręki, więc zastępuje ją protezą.

HistoriaEdytuj

W nieznanym czasie, stracił prawą rękę w filtrze basenu.Od wypadku, srogo pilnuje bezpieczeństwa na basenie.

Baseniaka najpierw zobaczyliśmy w opowieści Dippera w odcinku "Bottomless Pit!" siedzącego w barze ze złamaną kością czaszki. Kiedy ochroniarz wzywa do broni przeciwko Dipperowi (za to, że ten zrobił żart przez telefon), wstępuje w pogoni wraz z resztą osobników przebywających w knajpie.

Jego oficjalnym wprowadzeniem jest odcinek "The Deep End", w którym jest szefem Wendy w basenie komunalnym, a później zgadza się zatrudnić Dippera. Początkowo ma upodobanie do Dippera, ale zdaje sobie sprawę, że Wendy i Dipper nie podejmują pracy ratownika wystarczająco poważnie. Blisko zakończenia odcinka, ze łzami w oczach zwalnia on zarówno Wendy jak i Dippera.

S2e1 dat mina.PNG
"Scaryoke" pojawił się na After Party w Grocie Tajemnic i Mabel pochwaliła jego dziwaczny taniec. 

OsobowośćEdytuj

Baseniak jest niestabilnym emocjonalnie mężczyzną, podatnym na gwałtowne zmiany nastroju i ataki wściekłości. Nalega na przestrzeganie praw na basenie. Staje się wściekły, kiedy nawet najbardziej nieistotna rzecz zostaje uszkodzona. Nadal chce zatrudniać ludzi, ale często nie zwraca uwagi na fakt, że nie wszyscy oni biorą to zadanie tak poważnie, jak on. Jak najlepiej przykłada się do swojej pracy. Większość wolnego czasu spedza w spelunie dla motocyklistów.

WyglądEdytuj

Baseniak jest wysokim, muskularnym mężczyzną z twarzą o bardzo wyraźnych rysach. Kwadratowa szczęka, wystające kości policzkowe i intensywne spojrzenie uczynią go nie do pomylenia z niemal dowolnej odległości. Ma cofnięte blond włosy. Nosi dość prosty strój: czerwoną koszulkę polo, białe spodenki i buty tenisowe. Jest rzadko spotykany bez jego gwizdka basenowego i odrobiną balsamu do opalania na nosie w typowym stylu straży basenowej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki