FANDOM

"Boyz Crazy"
Sezon 1, odcinek 17
S1e17 brain bout to explode.png
Informacje
Polska premiera: 7 listopada 2013
Premiera w USA: 19 kwietnia 2013
Scenarzysta: Alex Hirsch

Matt Chapman

Reżyser: Erik Fountain

David Gemmill

Vaughn Tada

Położenie odcinka
Poprzedni: Carpet Diem
Następny: Land Before Swine
Galeria
 Boyz Crazy —(pl.Szaleni Chłopcy) To siedemnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Wodogrzmoty Małe. W USA został wyemitowany 19 kwietnia 2013 a w Polsce 7 listopada tego samego roku.

OgólnieEdytuj

Nadszedł wymarzony dzień dla Mabel - koncert zespołu 1-2-3-5 w Wodogrzmotach. Razem z kumpelami odkrywa porażający sekret ich idoli.

FabułaEdytuj

S1e17 rob śpiewa 6.PNG
Wendy i Dipper bawią się w podkładanie głosów do obrazu z monitoringu, a Mabel tańczy ze szczęścia ponieważ zobaczy swoich idoli - zespół 1-2-3-5, jednak gdy jej brat i rudowłosa nastolatka powiedzieli, że boysbandy to ściema straciła ochotę do tańca i zaprosiła swoje przyjaciółki - Grubą i Cuksę. Podczas, gdy te malowały się w pokoju bliźniaków do Chaty przyszedł Robbie, który poprosił Wendy, by pojechała z nim na punkt widokowy, ta jednak stanowczo odmawia i chce z nim zerwać, ale w ostatniej chwili Robbie śpiewa jej hipnotyzującą piosenkę i daje mu jeszcze jedną szansę. Dipper nie wierzy, że mogło coś takiego się stać i próbuje zbadać tajemniczą płytę.

Mabel z przyjaciółkami ćwiczą swój pisk, a potem chcą kupić bilety, ale pryszczaty sprzedawca mówi, że są wyprzedane. Dziewczyny nie poddawają się jednak tak szybko i próbują wejść za kulisy spotkać swoich idoli.

S1e17 hippie dude-1-.png
Tymczasem Stan opowiada Dipperowi historię o tym, jak w młodości Carlę ukradł jej brzdąkający na gitarce hipis i próbuje dowiedzieć się razem ze siostrzeńcem o co chodzi z płytą. Mabel, Cuksa i Gruba odkrywają prawdę o swoim ulubionym boybandzie - w rzeczywistości są to produkowani przez złego menadżera i hodowani w klatce dla chomików ludzie. Gdy spotykają ich obiecują, że dadzą im wolność i pakują ich do torby, by przenieść ich do Chaty. 

Stan i Dipper próbują odtworzyć płytę najpierw w zwolnionym tempie (co się nie udaje), a potem do tyłu, gdzie okazuje się, że to naprawdę była hipnotyzująca piosenka. Wstrząśnięci swoim odkryciem jadą jak najszybciej powiedzieć Wendy prawdę. Tymczasem Mabel uczy boyband normalnego funkcjonowania - uczy ich jak pić ze szklanki i nie jeść rzeczy nie do jedzenie. Bardzo się do nich przywiązała i kiedy dotarła do niej wiadomość, że  aresztowali złego menadżera za nieposiadanie tablicy rejestracyjnej (bo zjadła mu koza) wcale nie chciała wypuszczać chłopaków na wolność. Chciała zatrzymać ich na zawsze, ale kiedy śpiewają dla niej piosenkę daje im wolność. 

S1e17 owwww robbuś nie płacz.PNG
Stan i Dipper zajeżdżają autem na punkt widokowy i szybko odtwarzają piosenkę Robbiego. Gdy ta wkurza się na swojego chłopaka on przyznaje, że wcale jej nie napisał. Wendy jest wzburzona, że ją okłamał, zrywa z Robbim i odchodzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki