FANDOM

"Candy Monster"
Sezon krótkometrażowy, odcinek 1
Candy Monster 1.png
Informacje
Polska premiera: 8 lutego 2014
Premiera w USA: 14 października 2013
Scenarzysta: nieznany
Reżyser: nieznany
Położenie odcinka
Poprzedni: brak
Następny: Stan's Tattoo
Galeria

Candy Monster (pl. "Cukierkowy potwór") — pierwszy odcinek krótkometrażowy z cyklu "Dipper's Guide to the Unexplained" (pl. Przewodnik Dippera Po Zjawiskach Niewyjaśnionych).

OpisEdytuj

Podczas kręcenia Przewodnika Dippera Po Zjawiskach Niewyjaśnionych #13 o kawałku kurczaka w kształcie znaku nieskończoności Dipper zauważa dziwną postać, która biega po całym pokoju i kradnie cukierki. Budzi Mabel, która chce spać, ale gdy się dowiaduje że potwór je ich słodycze wstaje. Chłopak ubiera zbroję z pluszowych misiów, bierze kije golfowe i pojedynkuje się z małym golasem. Jego bliźniaczka filmuje wszystko i dopinguje mu. Niestety, dwunastolatek przegrywa, a potwór ucieka z cukierkami do salonu. Hipnotyzuje go telewizor i siada na fotelu, by go pooglądać. Gdy Dipper chciał go złapać, popatrzył się na telewizor i podobnie jak stwór hipnotyzuje się. W następnej scenie widzimy rodzeństwo jedzące cukierki oraz potwora pożerającego kije golfowe. Nagle do pokoju przychodzi Soos i bierze stwora za wujka Stana. Gdy Dipper mówi, że w następnym odcinku trzeba będzie pozbyć się potwora, Soos nie wie o czym mówi chłopak i pyta się "Stana", o co mu chodzi.

BohaterowieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki