FANDOM

Chłopiec przebrany za żołnierza
Chłopiec przebrany za żołnierza ID.png
Wiek: ok.10 lat
Dom: Wodogrzmoty Małe
Przyjaciele: Roney
Wrogowie: Stan Pines
Lubi: Słodycze, horrory
Głosu użyczył/a: Joanna Pach
 Chłopiec przebrany za żołnierza — to częsty gość w Tajemniczej Chacie. Jest przyjacielem Roneya.

HistoriaEdytuj

Reginald w Grocie Tajemnic.png

Chłopiec razem z turystami wrzucają pieniądze do Tajemniczej Sakiewki .

Chłopiec pojawia się po raz pierwszy w odcinku ,,Headhunters", podczas ponownego otwarcia muzeum z figurami woskowymi. Następnie pojawia się na odsłonięciu Woskowego Stanka. On, zarówno jak inni turyści, jest oburzony kłamstwem Stanka, który obiecał im darmową pizzę za przyjście na imprezę.

W odcinku ,,The Hand That Rocks the Mabel" widzimy go, gdy razem z turystami wrzuca pieniądze do Tajemniczej Sakiewki, czyli kolejnej artakcji Stanka. Następnie bierze udział w jednym z pokazów Gideona, w namiocie telepatii.

Następnie występuje jako tło w odcinkach "Irrational Treasure", "The Time Traveler's Pig" i "Fight Fighters".

S1E12 Pytania o cukierki.jpg

Chłopcy pytają Stanleya o cukierki.

Najwięcej dowiadujemy się o nim w odcinku "Summerween". Udaje się wtedy przebrany za żołnierza z grupką przyjaciół do domu wujka Stanka, aby dostać cukierki na Latoween. Stanek próbuje je odstraszyć, lecz ucieka tylko trójka dzieci. Zostaje chłopiec przebrany za żołnierza i chłopiec przebrany za mumię. Stanford desperacko pokazuje swoje sztuczki przez kilka godzin, lecz dzieci są nieugięte. Wyznają mu, że oglądały horrory, gdy skończyli dwa lata. Na końcu chłopiec pokazuje mu najstraszniejszy filmik, po którym przerażony Stanford ucieka. Obaj chłopcy zwiali z tajemniczej chaty po zobaczeniu stana w ręczniku.

W "Carpet Diem" widzimy go, jak biegnie przez Main Street, a w odcinku "Gideon Rises" widzimy go w tłumie, podczas zamknięcia Tajemniczej Chaty i na końcu odcinka, gdy eksploduje Gideon-bot.

OsobowośćEdytuj

Chłopiec może wydawać się przyjazny, szczególnie w stosunku do innych dzieci. Oglądał horrory od najmłodszych lat i nie przestraszył się Latoweenowych żartów Stanka, więc jest odważny. Gdy chce cukierki jest stanowczy. 

WyglądEdytuj

Chłopiec przebrany za żołnierza wygląd.png
Jest on dość otyły jak na swój wiek. Ma brązowe włosy, na których nosi niebiesko-białą czapkę, podobną do tej, którą nosi Dipper. Na co dzień ubiera zieloną koszulkę bez rękawów oraz granatowe szorty. Często ma na sobie brązowe buty do których zakłada białe skarpetki, lecz czasami chodzi boso. W odcinku "Summerween" ma na sobie mundur żołnierza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki