FANDOM

Roney
Chłopiec przebrany za mumię.png
Pełne Nazwisko: Nieznane
Wiek: ok. 10 lat
Dom: Wodogrzmoty Małe (prawdopodobnie)
Przyjaciele: Chłopiec przebrany za żołnierza
Wrogowie: Stanley Pines
Lubi: Zbierać cukierki, oglądać horrory

Chłopiec przebrany za mumię — to postać, która pojawiła się w odcinku "Summerween". Pojawił się wraz z swym kolegą, który był przebrany za żołnierza. On i jego kolega nie bali się Stanleya Pinesa i jego latoweenowych, strasznych sztuczek. Na ogół nie wiadomo o nim zbyt dużo.

WyglądEdytuj

Chłopak ten ma ciemną karnację. Jedyny raz kiedy go widziano był przebrany za mumię, czyli owinięty w papier toaletowy.Nie owinięte miał tylko lewe oko, usta oraz połowę lewego ucha i trochę fragmentów ciała. W ustach było widać szereg górnych zębów. Na jego zaklejonej (prawdopodobnie) papierem toaletowym głowie można zobaczyć dwa cienkie, czarne włosy.

CharakterEdytuj

Charakterem jest podobny do Chłopca przebranego za żołnierza. Żądał od Stanka cukierków, co znaczy że tak jak kolega jest dość zachłanny (oczywiście jeśli chodzi o cukierki). Jest także nieustraszony, ponieważ oglądał horrory w wieku 2 lat.

WystąpieniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W przeciwieństwie do swojego kolegi pojawił się tylko w odcinku "Summerween".
  • Jest jedyną osobą, której było widać tylko kilka skrawków ciała.
  • Możliwe że jest spokrewniony z Szeryfem Blubsem, ponieważ obaj są afro-amerykanami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki