FANDOM

Guide.jpg

Dipper's and Mabel's Guide to Mystery and Nonstop Fun (pl. Przewodnik Dippera i Mabel Po Tajemnicach i Nieustającej Zabawie) - napisana przez  Roba Renzetti i Shane Houghton książka mająca formę stworzonego przez Dippera i Mabel dziennika mającego pomóc postronnym stawić czoła zagadkom Wodogrzmotów Małych oraz zorganizować sobie w ciekawy sposób (czyt. na sposób Mabel) czas. Z lekka paranoiczne wpisy Dippera o potworach i tajemnicach wymieszane są z wskazówkami jego siostry odnośnie wyprawienia idealnego przyjęcia nocowanego czy zdobycia sobie przyjaciół wśród lokalnych monst. Dodatkowo umieszczone są w niej różnego rodzaju rebusy i tym podobne. Jest raczej zaadresowana do młodszych fanów.

Fabuła Edytuj

Jako-taki przewodnik nie posiada żadnej, sensownej fabuły, ani też nie wpływa znacząco na treść serialu, aczkolwiek podobnie jak w nim znajdują się kody. Na większą uwagę zasługują głównie strony "gościnnie" zapisane przez Billa Cyferkę, gdzie zdradza, że jest panem świata koszmarów, bardziej lubi Mabel niż Dippera, a za synonim dobrej zabawy uważa chaos.

Inne Edytuj

Chociaż jest przeznaczony raczej dla młodszych czytelników/fanów zawiera (podobnie jak sam serial) mnóstwo aluzji do popkultury, horrorów (np: Bloddy Marry) i legend, a nawet teorii spiskowych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki