FANDOM

Gnom Jeff
GnomJeff.PNG
Wiek: Nieznany
Rodzina: Inne Gnomy
Dom: Las Wodogrzmotów Małych
Zajęcia: Poszukiwanie Krasnoludziej Królowej i jedzenia
Przyjaciele: Gnomy
Wrogowie: Gideon, Dipper, Mabel
Lubi: Kąpiele wiewiórkowe, placki leniwej kluchy
Głosu użyczył/a: Grzegorz Falkowski
Gnom Jeff - Szef krasnoludziego plemienia.Występuje po raz pierwszy w odcinku "Tourist Trapped", a następnie pojawia się w odcinku "Gideon Rises"i w

Society of the Blind Eye Chciał ożenić się z Mabel.

WyglądEdytuj

Wygląda jak normalny Gnom. Różni się tylko tym, że ma brązową brodę, przypuszczalnie jest najmłodszy z całego plemienia. Nosi dużą czerwoną czapkę, ma mały czerwony nos i duże uszy.

CharakterEdytuj

Jeff to pewny siebie zarozumialec. Szefuje reszcie krasnoludziego plemienia i wydaje się w tym sprawdzać. Jest chytry, chociaż niekoniecznie szczególnie inteligentny (Mabel bardzo łatwo go podchodzi, bierze Gideona za dziewczynę) czy spostrzegawczy. Sprawia wrażenie wesołego i energicznego. Chociaż w dążeniu do celu jest niemal równie bezwzględny jak Gideon wydaje sie dużo sympatyczniejszy.

RelacjeEdytuj

Mabel PinesEdytuj

Ich relacje są neutralne. Jeff ma nadal nadzieję, iż Mabel zostanie Krasnoludzią Królową. Mabel z kolei ma mu za złe, że ją okłamał i zepsuł jej pierwszy, wakacyjny romans, jednak nie żywi do niego szczególnej nienawiści.

Dipper PinesEdytuj

Jeff ma uraz do Dippera, który przeszkodził mu i Mabel w ceremonii ślubnej, a Dipper uraz do niego na tle porwania siostry i związanych tym wydarzeń jak na przykład bombardowania choinkami. Nie wydają się jednak żywić do siebie szczególnej nienawiści, ich relacje są lepsze niż w stosunku do Gideona.

Gideon GleefulEdytuj

Jeff, podobnie jak reszta gnomów, nie znosi Gideona. Przy pomocy gwizdka przejął nad nimi kontrolę. Krasnolud na początku myślał, że Gideon to dziewczyna.

"Hmm, dojrzała kobieta o białych włosach, lubię takie".

- Jeff oglądając zdjęcie Gideona. 

GaleriaEdytuj

Galeria.png

Kliknij, by zobaczyć galerię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki