FANDOM

Dyrektor szkoły w Glass Shard Beach
S2e12 dyrektor.PNG
Informacje ogólne
Pierwszy epizod A Tale of Two Stans
Ostatni epizod A Tale of Two Stans
Głos polski Robert Tondera
Głos angielski
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Rasa
Cel
Praca dyrektor
Dom Glass Shard Beach, New Jersey
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele
Wrogowie
Wiek ok. 40 lat w latach 70
Lubi Mądrych uczniów
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto

Dyrektor szkoły w Glass Shard Beach - był dyrektorem szkoły, do której w młodości chodzili Stanley i Ford.

WyglądEdytuj

Jest to typowy mężczyzna z lat 70. Ma ok. 40 lat. Jest średniego wzrostu. Gdy go widziano, nosił niebieską koszulę, brązowe spodnie i złoty łańcuch. Miał brązowe włosy i wąsy, zmarszczkę na czole i prostokątny podbródek. Nosi okulary.

HistoriaEdytuj

Jedyny raz dyrektor pojawił się w odcinku "A Tale of Two Stans". Wezwał wtedy do szkoły państwa Pines, aby powiedzieć im o collage'u, do którego może chodzi Ford. Gdy do gabinetu wszedł Stanford (Stanley został za drzwiami) zaniepokoił się. Dyrektor spytał się Filbricka, czy ten może rozmawiać szczerze. Ten odpowiedział, że może mówić tylko szczerze. Wtedy dyrektor powiedział, że Ford jest geniuszem i może dostać się do West Coast Tech. Jednakowoż po chwili zaczął żartować z rodzicami Stanley'a, o jego źle zapowiadającej się przyszłości. Było to jego jedyne wystąpienie. Nie wiadomo czy nadal żyje.

S2e12 stanford jest geniuszem!.PNG

CharakterEdytuj

Dyrektor jest osobą nieco infantylną, lecz najprawdopodobniej dbającą o szkołę. Lubi żartować z uczniów. Zdaje się być pozytywnie wybuchowym, lecz potrafi być poważnym.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W swoim gabinecie ma portret Richarda Nixona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki