FANDOM

Dziecko Czasu
Dziecko czsu.png
Wiek: ?
Rodzina: Czas
Dom: Kres Czasu
Głosu użyczył/a: Adam Krylik (Sezon 2)
Dziecko Czasu -  Istota obcego pochodzenia ujawniająca się w odległej przyszłości, do której Mabel i Dipper Pines przypadkowo się przenieśli. Potrafi strzelać laserami z oczu, lewitować powietrzu oraz manipulować czasem.

HistoriaEdytuj

Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "The Time Traveler's Pig". Jest wtedy w przyszłości i niszczy miasto. Pod koniec odcinka rozkazuje Blendinowi naprawić wszystko co Dipper i Mabel nabroili. Jednak już wcześniej w "Irrational Treasure" znajduje się niejako zapowiedź jego pojawienia się: pod artykułem o dziadku Pacyfiki jest informacja o potężnej istocie uwięzionej w lodach Arktyki. Ze względu na owo więzienie Dziecka Czasu, wielu uważa je za symbol lodu na kole Billa.

W odcinku "Blendin's Game", Dziecko Czasu jest sędzią pojedynku bliźniaków z Blendinem w Globnarze. Na rozpoczęciu walki spala laserem jednego z oglądających. Pod koniec wypija płyn z butelki i ogłasza zwycięstwo dzieci.

W odcinku Weirdmageddon część 1 Dziecko Czasu wraz z podwładnymi i Blendinem pojawia się w zamku Billa Cyferki i rozkazuje mu się poddać lecz Bill się nie zgadza i zabija go i jedynym który przeżył jest Blendin.

Charakter Edytuj

Dziecko Czasu prezentuje skrajności. Z jednej strony jest impulsywne i niszczycielskie (zabija jednego z widzów Globnaru, gdy ten nie przestaje krzyczeć, niszczy miasto w przyszłości) z drugiej odpowiedzialne (dba o stabilność czasoprzestrzeni) i względnie sprawiedliwe - mogłoby ot tak zabić Blendina za jego brak odpowiedzialności, zamiast tego każe mu naprawić swoje błędy. Wydaje się też pełne uznania dla decyzji Mabel i Dipper odnośnie losu Blendina oraz zaszokowane (raczej w pozytywnym sensie) faktem, że chcą oddać swoje życzenie czasu Soos'owi. Jego skrajne, destruktywne "odchyły" oraz grymaszenie przy piciu piasków czasu można tłumaczyć dziecięcą formą.
Dzieckoczasu.png

Dziecko Czasu niszczy miasto

WyglądEdytuj

Jest dzieckiem z bardzo dużą głową, na środku czoła ma symbol przypominający klepsydrę. Nosi białą pieluchę. Jego oczy są czarne, a policzki lekko zarumienione. Zawsze unosi się nad ziemią. Nie wiemy czy to chłopiec, czy dziewczynka, aczkolwiek donośny, basowy głos bardziej wskazuje na płeć męską.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Gry Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W jednym z odcinków specjalnych znajduje się informacja "Time Baby is worried about Bill", co może być tłumaczone dwojako: że boi się o Bill'a albo, że boi się Billa. Biorąc pod uwagę, że reprezentują dwie przeciwstawne siły - Dziecko Czasu pilnuje ciągłości czasoprzestrzeni i dba o porządek, a Bil kocha chaos, który uważa za synonim dobrej zabawy, bardziej prawdopodobnym jest to drugie.
  • Łatwo je rozproszyć za pomocą grzechotki.
  • W odcinku Weirdmageddon część 1 w napisach końcowych jest kryptogram który po rozszyfrowaniu mówi nam o tym że minie 1000 lat kiedy molekuły Dziecka Czasu się zrekonstruują i kiedy powróci będzie wściekłe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki