FANDOM

Dziennik 3
8XSge5f.png
Pierwszy epizod: Tourist Trapped
Ostatni epizod: Weirdmageddon część 1
Rodzaj: Księga/ Dziennik

Dziennik 3 — stara księga. Ten dziennik został napisany przez brata Stana. Obecnie posiada go Dipper. Został zniszczony przez Billa.

WyglądEdytuj

8XSge5f.png
Wygląda tak jak zwyczajna książka. Na okładce ma rękę z 6 palcami i liczbę 3. Jest koloru bordowego. Z wnętrza wystają pozaginane kartki. Jest nieco zniszczona. Od dziennika 1 i 2 odróżnia ją to, że posiada monokl.
Portal.png

Zebrane dzienniki otworzone na portalu.

ZawartośćEdytuj

Dziennik 3 -1.png

Strona z Grzybami.

Chronologiczna lista właścicieliEdytuj

  • Autor
  • Dipper(były właściciel),
  • Gideon (były właściciel; przez chwilę, gdy w "Gideon Rises" zabrał ją Dipperowi),
  • Stanford Pines (były właściciel),
  • Dipper (aktualny właściciel, Stan oddał mu książkę).
S1e19 Bill page.png

Strona z Billem Cyferką

WpisyEdytuj

scieraciel pamieci

Wpisy autora:

"Niesamowite, minęło już sześć lat odkąd zainteresowałem się tym dziwnym i tajemniczym miastem jakim jest Gravity Falls.''

"Niestety wszystko się potwierdziło, ktoś mnie obserwuje, muszę schować księgę zanim On ją znajdzie, w Gravity Falls nikomu nie można ufać, NIKOMU!"

Wpisy Dippera:

"Księga ostrzega, że w Gravity Falls nikomu nie można ufać, ale kiedy przyjdzie Ci walczyć z bandą krasnoludów, warto liczyć czasem nie tylko na siebie. Wujek mówi, że to miasto jak każde inne, myślę że niebawem przekonamy się czy bardzo grubo się myli".

hqdefault.jpg Replika Dziennika.

Ciekawostki Edytuj

  • Alex Hirsch w 2016 roku wydał replikę dziennika 3 która doczeka się też swojej edycji specjalnej w 2017 roku, w kórej będą nowe kody, obrazki itp.zapisane niewidzialnym tuszem.
  • W tym dzienniku jest strona z potworem kategorii 9 o nazwię Dream Hipster, który swoim wyglądem nawiązuje do pstaci Freddy'ego Krugera z filmu Koszmar z Ulicy Wiązów.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Dziennik 3

Więcej z Fandomu

Losowa wiki