FANDOM

Globnar
S2e8 globnar.PNG
Pierwszy epizod: "Blendin's Game"
Rodzaj: Zawody
 Globnar - określane także jako walki gladiatorów czasu, to konkurs w dalekiej przyszłości, wykorzystywany do oskarżonych osób, by wygrali Życzenie czasu i zostali wolni.

ZawodyEdytuj

Osoba może zażądać walki w Globnarze z przeciwnikiem, którego wybierze. Walka rozpoczyna się na arenie Globnaru. On, razem z wybranym wrogiem, staczają walki w przeróżnych kategoriach. W ostatniej konkurencji, zawodnicy nie muszą tylko zdobyć jak największej ilości punktów, ale i zdobyć życzenie czasu.

Zwycięzca Globnaru dostaje życzenie czasu od Dziecka Czasu i wykorzystać je do wszystkiego, bez ryzyka paradoksów czasowych. Decyduje również o losie przeciwnika, może go nawet uśmiercić.

Zademonstrowane konkurencjeEdytuj

  • Wyścig czasu
  • Konkurs na jedzenie hot dogów
  • Gra planszowa
  • Bitwa z Cyclocksem
  • Lazer tag

HistoriaEdytuj

S2e8 wyścigi.PNG
"Blendin's Game" Blendin ucieka z więzienia przyszłości Infinetentiary, niestety potyka się o beczki i łapią go żołnierze. By uniknąć dalszego uziemienia, wyzywa Dippera i Mabel na pojedynek w Globnarze. Kiedy mieli wejść na arenę i zacząć zawody, chłopiec kradnie Lolphowi maszynę czasu i razem z siostrą cofa się do dzieciństwa Soos'a, gdzie dowiadują się dlaczego nienawidzi swoich urodzin. 

W końcu, ze względu na Soos'a, bliźniaki wystąpiły w Globnarze przeciwko Blendinowi i wygrały z nim. Decydują, że oddadzą życzenie swojemu przyjacielowi, by mógł zobaczyć swojego ojca. Jednak, Soos, zamiast spotkać tatę, oczyścił Dippera i Mabel ze wszystkich zadrapań zdobytych w walce i zażyczył sobie nieskończonego kawałka pizzy. Bliźniaki zadecydowały, by wypuścić Blendina z więzienia, zwrócić mu pracę i dać mu "piękne" włosy. 

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Globnar był zainspirowany  reklamą ameykańskiej gry planszowej Crossfire. [1]

PrzypisyEdytuj

  1.  https://twitter.com/_AlexHirsch/status/532328301344210944

Więcej z Fandomu

Losowa wiki