FANDOM

Gnieciuch
Gnieciuch
Informacje ogólne
Pierwszy epizod Double Dipper
Ostatni epizod
Głos polski
Głos angielski
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Rasa
Cel By Dipper zatańczył z Wendy
Praca
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Dipper Pines, Klony
Wrogowie
Wiek Tyle co Dipper
Lubi
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto
Gnieciuch — był to jeden z klonów Dippera powstałych z magicznego ksera wujka Stana. Miał być kopią numer 4, lecz jako, że papier się zaciął stał się pognieciony i niezdolny do pracy z innymi klonami. Pod koniec odcinka "Double Dipper", wraz z innymi klonami, rozpłynął się po uruchomieniu zraszaczy.

HistoriaEdytuj

Gnieciuch został stworzony przez przypadek w próbie sklonowania czwartego Dippera przez magiczne ksero. Miał wziąć udział w planie kradzieży roweru Robbiego, co dałoby szansę na zatańczenie Dippera z Wendy. Został wyłączony ze wszystkich planów. Zginął przez kontakt z wodą wraz z klonami 5-10. Jego ostatnie słowa to: "Może to i lepiej dla Dippera Gnieciucha..."

CharakterEdytuj

Gnieciuch wydaje się być zaprzyjaźniony z innymi klonami, co może wynikać z tego, że był opiekowany przez innych. Często wydaje uciążliwe dźwięki. Inni nie są w stanie zrozumieć, co mówi; mogą co do tego tylko spekulować. 

WyglądEdytuj

Gnieciuch jest zdeformowanym klonem. Ma zaokrąglone zęby, pomarszczoną skórę oraz gruby brzuch. Jest wyższy od innych klonów, ale niektóre jego kończyny są nieproporcjonalnie dłuższe lub krótsze od innych. Jego skóra jest gdzieniegdzie wyblakła, a gdzieniegdzie ciemna. Niektóre fragmenty jego ciała są znacznie lżejsze niż reszta. 

CiekawostkiEdytuj

  • Jego wymowa jest kompletnie niezrozumiała i może być rozumiana tylko przez napisy. 
  • Gnieciuch jest wymieniony w kryptogramie odcinka "Double Dipper".

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki