FANDOM

"Gravity Falls TV 2"
Sezon odcinki krótkometrażowe, odcinek 17
Short17 Stan chce obejrzeć tv.png
Informacje
Polska premiera: 10 sierpnia 2014
Premiera w USA: 24 kwietnia 2014
Scenarzysta:
Reżyser:
Położenie odcinka
Poprzedni: Fixin' It With Soos: The Cuckoo Clock
Następny:
Galeria
Gravity Falls TV 2 — siedemnasty odcinek krótkometrażowy wyemitowany w USA 24 kwietnia 2014 roku, a w Polsce 10 sierpnia tego samego roku.

OgólnieEdytuj

Stan ogląda telewizję.

OpisEdytuj

Stanford chce obejrzeć telewizję. Pierwszym programem jest "Dlaczego jesteś świr-świr?", w którym występuje także Leniwa Klucha ze swoimi kotami.

W drugim programie występują policjanci z Wodogrzmotów: Szeryf Blubs i Deputy Durland. Są tam przebrani za nastolatków. Stacy, czyli Deputy jako dziewczyna, chce zachęcić inne nastolatki, by poszli z nią (nim) pić zepsuty jabłkowy sok i całować się nawzajem. Blubs jako policjant uczy innych, żeby nie poddali się presji i odmówili. Wtedy młodzieżowy Blubs słucha swojej własnej rady i mówi "Och-och, nie-nie, Bibbity-bop ka-zow! Nie mogę poddać się presji, nie ma mowy, nie ma jak!", po czym młodzieżowy Deputy klaszcze mu. Stacy dziękuje mu mówiąc, że uratował ją przed samą sobą i przytula się do Blubsa. Gdy nie patrzą, Lee, Nate i Wendy kradną im stroje i policyjny samochód. Policjanci postanawiają dogonić ich na swoim zabawkowym fioletowym samochodziku.

Następnie leci "Kaczo-tektyw", w którym poznajemy nowego detektywa - pingwina Steve'a. Razem z tytułową kaczką łapią złodzieja. Wtedy też oba ptaki zaczęły się dobrze dogadywać, co zasmuciło dotychczasowego partnera kaczego detektywa. Później wyjaśniają sprawę utopienia człowieka. Podczas tego zdarzenia policjant mówi "Cóż, dowody nie odleciały, coś o tym wiesz, prawda, Steve?",  po czym dotknięty tym komentarzem Steve zaczyna płakać i odpływa. Kaczo-tektyw wściekły na policjanta rzuca swoją pracę i odpływa za swoim przyjacielem. 

BohaterowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas programu "Teenz Talk" Durland i Blubs wspominają o "piciu zepsutego soku jabłkowego". Gdy sok jabłkowy się zepsuje, poziom alkoholu w nim zawarty wzrasta, więc tak naprawdę przestrzegali przed piciem alkoholu przez osoby niepełnoletnie. 
  • Pokazane jest w tle, że maskotką i drużyną Wyższej Szkoły w Wodogrzmotach są bobry.
  • Namiot Telepatii jest sponsorem tejże drużyny. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki