FANDOM

Horrorystyczny terror
S1e14 Horrorystyczny terror-1-.jpg
Pierwszy epizod: "Bottomless Pit!"
Rodzaj: Gra

Horrorystyczny terror - magiczna maszyna, znajdująca się w Grocie Tajemnic. W odcinku "Bottomless Pit!" uwięziła w grze Dippera, Mabel i Soosa.

HistoriaEdytuj

W odcinku "Bottomless Pit!", gdy bohaterowie wpadli do dziury, Soos postanowił opowiedzieć historię, o tym właśnie automacie. Soos grał w grę Horrorystyczny terror na zapleczu tajemniczej chaty. W grę tę niestety nie dało się wygrać bez przechylania stołu, co było oszustwem. Lecz Soos wściekł się po przegranej, gdyż bardzo chciał zająć miejsce na liście najwyższych wyników. Kazał dzieciom by przechylały stół. Dzięki temu wygrał. Nagle wszyscy usłyszeli że jakiś głos się odzywa. Wtedy wszyscy zostali przeniesieni do gry. Soos się ucieszył z tego powodu, ale nagle usłyszeli czaszkę (będącą częścią gry), która była poprzednim głosem. Włączyła ona opcję "multi-kula" czym zaczęła terroryzować dzieci i Soosa. Ukryli się za dekoracjami. Postanowili, że Dipper i Mabel zwrócą uwagę czaszki, a Soos dostanie się do wnętrza maszyny, i ją wyłączy. Plan szedł po ich myśli, do momentu wyłączenia gry. Nie robił tego z powodu informacji mówiącej, że po wyłączeniu zostaną skasowane wszystkie wyniki. Zawahał się, na szczęście bliźniaki w porę go namówiły. Tym wydostali się z gry. Po tym wszystkim, gdy dzieci próbowały pocieszyć Soosa, za stracenie rekordu, ten powiedział, że ma nowy rekord, którym jest uratowanie ich.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

GryEdytuj

  • Antyczny Minigolf

CiekawostkiEdytuj

  • Na jednej z baryłek w grze jest numer 618.
  • Został wyprodukowany przez Ballway Games w Redmond w Waszyngtonie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki