FANDOM

Klony
267px-S1e7 double cross.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod Double Dipper
Ostatni epizod
Głos polski Paweł Ciołkosz
Głos angielski Jason Ritter
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Rasa
Cel By Dipper zatańczył z Wendy
Praca
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Dipper Pines, Gnieciuch
Wrogowie
Wiek Tyle samo co Dipper
Lubi
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto
 Klony — są to sobowtóry Dippera Pinesa. Zostały stworzone przez magiczne ksero wujka Stanka. Jest ich 10.

HistoriaEdytuj

W odcinku "Double Dipper" tytułowy bohater chciał zatańczyć z Wendy na imprezie urządzonej w Grocie Tajemnic, lecz myślał, że sam nie da sobie rady i potrzebuje kogoś do pomocy. Twierdził, że "parkiet jest jak pole minowe". Postanowił więc stworzyć swoją kopię, która pomogłaby mu zrealizować jego plan. Okazało się jednak, że jedna kopia to za mało, więc powołał do życia następne dziewięć klonów (w tym też Gnieciucha). Wszystko szło według planu, dopóki Dipper nie spotkał Wendy przy łazience i nie opóźnił planu ucinając z nią pogawędki. Klony obraziły się na niego za to, że nie postępuje według planu i zamknęły go w szafie; chłopak jednak zdołał się wydostać. Wszyscy zaczęli się bić nie wiedząc, kto jest "oryginałem". Gdy prawdziwy Dipper był otoczony, wypuścił w powietrze konfetti, co spowodowało włączenie się zraszacza przeciwpożarowego z sufitu.
S1e7 rob przyszedł.PNG
Dipper myślał, że wszystkie klony się rozpuściły, lecz mylił się. Tyrone jednak przeżył. Rozpoczęła się walka między "oryginałem" a pierwszą kopią, lecz przerwał ją śmiech Wendy. To Robbie wrócił i wyraźnie z nią flirtował. Pomyśleli, że zawalili sprawę i przybici poszli na dach wznieść toast. To właśnie gazowane picie spowodowało, że Tyrone został rozpuszczony. 

Wygląd Edytuj

Są tacy sami jak Dipper, ale bledsi i nie mają początkowo oznaczenia na czapce. Dopiero potem "oryginał" dopisał im numery. Tak jak tusz, mogą się rozpuścić poprzez kontakt z wodą.

Tyrone Edytuj

Tyrone to pierwszy klon Dippera (nie licząc ręki). Był najbliżej zaprzyjaźniony z "oryginałem". Został nazwany Tyrone, ponieważ Dipper zawsze chciał mieć tak na imię. Umarł jako ostatni z powodu wypicia napoju gazowanego. Dipper określił go "tym, który najbardziej go rozumiał".

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas bitki Dipper wykrzyknął słowa: "Walka Klonów!", co może być nawiązaniem do drugiej trylogii "Gwiezdnych Wojen", a mianowicie do filmu "Atak Klonów".

Wystapienia Edytuj

Sezon 1Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki