FANDOM

Podziemne laboratorium
S2e11 laboratorium.PNG
Pierwszy epizod: "Gideon Rises"
Ostatni epizod: "Dungeons, Dungeons and More Dungeons"
Rodzaj: Laboratorium
Podziemne laboratorium — ukryty pokój Stanforda znajdujący się pod Grotą Tajemnic. Wejście ukryte jest za automatem z przekąskami w sklepie z pamiątkami. 

HistoriaEdytuj

S1e1 secret door.png
W odcinku "Tourist Trapped" Stan pokazany jest, gdy wchodzi do tajemniczego pokoju za automatem. W "Dreamscaperers" na Billu szybko zostało pokazane gdy Stan szedł do automatu (prawdopodobnie chciał wejść do laboratorium). W tym samym odcinku w jednym wspomnieniu było widać Stanka, który wchodził za maszynę. Bill w ciele Soosa otworzył drzwi ze wspomnieniem, kiedy Stan za automatem szeptał "Gdyby ludzie się dowiedzieli, gdyby się dowiedzieli, że za automatem chowam...". Znudziło mu się to i krzyknął "Nuda!" zamykając drzwi. Wnętrze pokoju zostało pokazane na końcu odcinka "Gideon Rises", gdzie Stan zdobył wszystkie 3 dzienniki i wystukał z nich kod na tajemniczy panel, by aktywować portal. W A Tale of Two Stans, widzimy budowę portalu i pierwszych badań w labolatorium.

Portal został zbudowany przez Stanforda i McGucketa, lecz w wyniku nieszczęśliwego wypadku McGucket porzucił projekt. Pewien czas po tym zdarzeniu Stanford pokazał bratu labolatorium i w wyniku walki z nim wpadł w otchłań portalu. Od tego czasu w podziemiach pracował Stanley próbujący uratować swojego brata.

WyglądEdytuj

S1e20 stan pushing buttons.png
By dostać się do laboratorium, Stan musiał wstukać kod do automatu z przekąskami, zejść w dół po schodach, wejść do windy i zjechać na 3 piętro w dół. Laboratorium jest pełne futurystycznych mechanizmów i komputerów w starym stylu, które wszystkie są włączone i działają. Na końcu pokoju stoi biurko pełne urządzeń elektronicznych. Na blacie stoi zdjęcie Dippera i Mabel, a pod nim mała półka z książkami (między innymi dziennikiem 1). Z prawej strony ma wyrysowany tatuaż Stana. Obok biurka są drzwi prowadzące do pokoju z tajemniczym portalem. W "Not What He Seems" Dipper stwierdza, że labolatorium wygląda jak bunkier znajdujący się w lesie.  
Tumblr inline nmx4qljlPv1seymdr 540.png

Centrum nadzoruEdytuj

S1e20 Stan in the room.jpg
Kiedy Stan wchodził do laboratorium, przechodził obok Totemu, który znajduje się poza Grotą Tajemnic na zewnątrz. Wewnątrz jego znajduje się peryskop. Obraz z niego pokazany jest w ekranie na dole. Wtedy pokazane były na nim drzewa gdzieś poza Grotą Tajemnic. Ten sam peryskop został użyty do wymazania pamięci agentom rządowym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki