FANDOM

Las
Las1.png
Pierwszy epizod: Tourist Trapped
Ostatni epizod: Into the Bunker
Rodzaj: Las

Las Wodogrzmotów Małych  miejsce, jak sama nazwa wskazuje, zalesione. Jest to też dom wielu stworzeń, np. krasnoludów, gremgoblinów, jackalop'ów i wielkiej stopy, którą widać przez moment na czołówce.

OpisEdytuj

Mapa.png

Las to znaczna większość miasta.

Las ten to miejsce, którego nie warto zwiedzać. Kuszą majestatyczne widoki, lecz jest on śmiertelnie niebezpieczny. Mieszkają w nim Gnomy oraz Gremloblin. Rosną tam niemal wyłącznie drzewa iglaste (możliwe że sosny) i jest tam mało ścieżek. Znajduje się tam miejsce, w gdzie są magiczne kryształy mające zdolność powiększania i pomniejszania przedmiotów (oraz ludzi i innych istot żywych). Męskotury mieszkają w Męskiniach, również w części lasu. Znajduje się też tam "mieszkanie" Multimiśka. W większości las jest monotonny, jednak w miejscach, gdzie ujawniają się siły paranormalne drastycznie zmienia swoje oblicze, widać to chociażby po "polance" krasnoludków. Jednak oprócz czarodziejskich istot zamieszkuje je wiele zwyczajnych zwierząt: krolików, jeleni, wilków, sów etc, itp. Po odcinku "Szaleni Chłopcy" stał się też domem dla boysbandu.
Las2.png
To tam autor Księgi, którą posiada Dipper ukrył jeden ze swoich dzienników, a także zbudował schron przeciwatomowy (gdzie Dipper, Mabel, Wendy i Soos znaleźli Kształtomistrza) Znajduje się tam zapomniana kopalnia, w której zatopione w żywicy jest wiele dinozaurów. Las porasta większą część Wodogrzmotów Małych.

Wystąpienia Edytuj

Sezon 1

Sezon 2

Krótkometrażowe

Gry

Las GF.jpg

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki