FANDOM

"Lefty"
Sezon krótkometrażowy, odcinek 4
Lefty.jpg
Informacje
Polska premiera: 8 lutego 2014
Premiera w USA: 16 października 2013
Scenarzysta: Tim McKeon
Reżyser: John Aoshima
Położenie odcinka
Poprzedni: Mailbox
Następny: Tooth
Galeria

Lefty (pl. "Mańkut") — czwarty odcinek krótkometrażowy "Dipper's Guide to the Unexplained".

OgólnieEdytuj

Dipper i Mabel chcą się dowiedzieć dlaczego pewien mieszkaniec Wodogrzmotów Małych jest zawsze odwrócony lewą stroną.

OpisEdytuj

Mabel robi rysunki, jak sprzedawca wygląda z prawej strony. Pierwszym jest przypuszczenie, że mężczyzna zbyt mocno się opalił. Następnym jest to, że jest pół jaszczurką pół człowiekiem. Jednak Mabel ulubioną teorią jest to, że tak naprawdę jest normalny, a Dipper jest świrem. Jej brat bliźniak wchodzi do sklepu z butami i kulami do kręgli z włączoną kamerą. Najpierw prosi tajemniczego sprzedawcę o buty, które są po jego prawej stronie, a kiedy mężczyzna nie obrócił się w prawą stronę specjalnie rzucił swój portfel tak, by był po prawej stronie sprzedawcy, jednak to też nie zadziałało. Dipper w końcu poprosił o kulę do kręgli, a kiedy ten wybierał właściwą, dwunastolatek szybko obrócił go na prawą stronę. Oczom bliźniaków ukazały się malutkie zielone stworki, które kierowały całym mechanizmem mężczyzny. Gdy zobaczyły, że zostały zdemaskowane, połykały czerwone świecące się kuleczki, po których umierały. Gdy wszystkie się zabiły robot się rozpadł. Bliżniaki po tej sytuacji wybiegły ze sklepu.

BohaterowieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki