FANDOM

Leniwa Klucha
LeniwaKlucha.png
Pełne Nazwisko: Susan Wentworth
Wiek: 60 lat+
Dom: Wodogrzmoty Małe
Zajęcia: Praca w restauracji
Przyjaciele: Stan Pines, Mabel Pines, Dipper Pines
Wrogowie: Gideon Gleeful
Lubi: swoje koty, wędkowanie, naprawianie różnych rzeczy
Głosu użyczył/a: PL: Joanna Pach

ENG: Jennifer Coolidge

Susan "Leniwa Klucha" Wentworth (ang. Lazy Susan) — postać drugoplanowa. Pracuje w restauracji. Wujek Stanek miał do niej niegdyś słabość. Pierwszy raz spotykamy ją w odcinku "Dipper vs. Manliness".

HistoriaEdytuj

W odcinku "A Tale of Two Stans" dowiadujemy się się, że to Stan sprawił, iż Leniwa Klucha ma zamknięte oko. Pomyliła go ze Stanfordem i razem z innymi chciała zwiedzić jego dom pełen eksperymentów za drobną opłatą. Gdy oglądała jeden z nich, jego promień trafił ją w oko, które się zamknęło. 

W odcinku "Dungeons, Dungeons and More Dungeons" wypowiada się w telewizji, w sprawie miasta zniszczonego przez Portal Wszechświata. Powiedziała, że nie wierzy, iż jest to sprawka trzęsienia ziemi. Stwierdziła także, że powinna zrobić ananasowe odwrócone ciasto, ponieważ cała jej restauracja odwrócona została do góry nogami. 

WyglądEdytuj

Leniwaklucha.png
Leniwa Klucha ma siwe włosy. Nosi różową bluzkę z kołnierzem  i biały fartuch, na którym widnieje tłusta plama. Jedno oko ma zamknięte, ponieważ, jak twierdzi, "przejechał po nim motocykl". Na twarzy, obok różowych ust widnieje niewielki pieprzyk. Zwykle, do białych skarpetek zakłada czarne buty. Jest tak samo ubrana jak każda inna pracowniczka restauracji.

Ciekawią różnice między jej młodą wersją, a obecną, starszą. Jako (mniej-więcej) trzydziestolatka sprawiała wrażenie o wiele bystrzejszej, rozgarniętej i bardziej energicznej. Nawet głos miała inny, chociaż już wtedy przejawiała słabość do kotów - nosiła kocie kolczyki. Nie wiadomo czy na jej przemianę wpłynął tylko wiek, czy może przeżyła coś, co ją tak zmieniło - spotkanie z potworem, może nawet samym Bill'em, czy może nawet zbyt częste odwiedziny w kryjówce Stowarzyszenia Ślepego Oka.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Młoda klucha 2.jpg

CiekawostkiEdytuj

  • Jej specjalnym daniem są kawowe omlety, których tajemnym składnikiem jest kawa.
  • Ma 3 koty, Pusię, Sznycla i Kocią Sierść.
  • Widziała krasnoludy, ale Organizacja Ślepego Oka usunęła jej to z pamięci. 
  • To przez Stana ma opadającą powiekę, ale ten najwyraźniej o tym zapomniał, bo na randce pytał ją o to. 
  • Gdy coś ją "szokuje" to otwiera swoje zamknięte oko. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki