FANDOM

Ma Pines
S2e12 mamuśka stanków.PNG
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "A Tale of Two Stans" (w opowieści)
Ostatni epizod
Głos polski
Głos angielski Kari Wahlgren
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko Ma Pines
Przydomek
Rasa
Cel
Praca Telefoniczne medium
Dom Pines Pawns, Glass Shard Beach, New Jersey
Rodzina Filbrick Pines (mąż)
Stan Pines (syn)
Stanford Pines (syn)
Shermy Pines (syn)
Pan Pines (syn)
Dipper Pines (wnuk)
Mabel Pines (wnuczka)
Zwierzęta
Przyjaciele
Wrogowie
Wiek
Lubi Kawę
Nie lubi
Moce i zdolności Bardzo dobry kłamca
Motto
 Ma Pines - żona Filbricka Pinesa, matka StanleyaStanforda i Shermy'ego Pinesów oraz babcia Dippera i Mabel Pinesów.  

HistoriaEdytuj

Pracowała jako telefoniczne medium, a jej zdolność do okłamywania wszystkich znacznie pomagała jej w pracy. Mieszkała ze swoim mężem Filbrickiem i trzema synami: Stanleyem, Stanfordem oraz Shermy'm. 

Gdy Stanford miał zostać przyjęty do prestiżowego college'u, ale Stanley nieumyślnie zniszczył jego projekt, pozbawiając go tym samym miejsca w jego wymarzonej szkole. Jego ojciec wyrzucił Stanleya z domu, a ona niewzruszenie wpatrywała się w syna, nie próbując się za nim wstawić.

WyglądEdytuj

Nosiła długą do kolan, czerwoną sukienkę na ramiączka, białe szpilki, złote bransolety oraz okrągłe kolczyki. Paznokcie i usta miała pomalowane na ciemnoczerwony kolor, a oczy na niebiesko. Miała ciemnobrązowe włosy kosmykami, które po części upinała w wielki kok, a reszcie pozwalała luźno opadać na ramiona. Jest raczej szczupła, posiada regularne rysy twarzy i ma wyrazisty podbródek, który odziedziczyli po niej synowie (aczkolwiek Ford otrzymał po tatusiu dołeczek). 

OsobowośćEdytuj

Potrafiła bardzo dobrze kłamać oraz wydawała troszczyć się o swoich synów. Sprawia wrażenie osoby bardziej ciepłej w przeciwieństwie do swojego męża. Gdy dowiedziała się, że bracia zostaną rozdzieleni przez sukces Forda, martwiła się o Stana. Być może rozumiała się z nim lepiej niż Filbrick, bo łączyły ją z nim skłonność do kłamstwa a tym samym i wyobraźnia. Nazwała go "wolnym duchem".

WystępowaniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki