FANDOM

"Mabel's Scrapbook: Heist Movie"
Sezon odcinki krótkometrażowe, odcinek 6
Short12 wspomnienie mabel.PNG
Informacje
Polska premiera: nieemitowany
Premiera w USA: 2 czerwca 2014
Scenarzysta: nieznany
Reżyser: nieznany
Położenie odcinka
Poprzedni: Mabel's Guide to Art
Następny: Gravity Falls TV
Galeria
Mabel's Scrapbook: Heist Movie - szósty odcinek krótkometrażowy z serii "Mabel's Guide to Everything". Został wyemitowany w USA 2 czerwca 2014 roku.

OpisEdytuj

Mabel opowiada wspomnienie o tym, jak próbowali wejść do kina na film "Pony Heist", jednak Thompson zauważył, że mają jedzenie ze sobą i wyrzucił ich z seansu. Rodzinka opracowała plan jak wślizgnąć się do kina nie zwracając uwagi pracowników. Stan rozbił kłódkę i wdarł się do kina wejściem dla personelu, by wywabić Lee'a i Nate'a. Tymczasem przebrany Soos z kartonem z Dipperem w środku zmienili nazwę nadawanego filmu na "Thompson Drinks Popcorn Butter" (pl. Thompson Pije Masło do Popcornu), co spowodowało, że Thompson wyszedł z korytarza, więc Mabel mogła obkleić się shake'em, wspiąć się do wentylacji i otworzyć drzwi dla reszty Pinesów i Soosa. Zrobili to w 40 minut. Gdy byli na sali kinowej, Mabel opowiedziała innym seansowiczom swój żart na temat tytułu filmu, po czym wszyscy wybuchli śmiechem. Nagle na małym monitorze w reżyserce pojawia się obraz z kamery, która pokazuje, że Thompson naprawdę pije masło do popcornu. Mabel wyciąga kamerę i uwiecznia to wspomnienie.

BohaterowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Thompson pracuje w kinie i ukradkiem pije masło do popcornu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki