FANDOM

Marius von Fundshauser
S2e10 marius.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Northwest Mansion Mystery"
Ostatni epizod
Głos polski Maksymilian Bogumił
Głos angielski Matt Chapman
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko Baron Marius Marius von Fundshauser
Przydomek
Rasa
Cel
Praca
Dom Austria
Rodzina Baron von Fundshauser (ojciec)†
Zwierzęta
Przyjaciele Gruba
Wrogowie
Wiek 13 lat (urodzony w 1998)
Lubi Grubą
Agresywne flirtowanie
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto
 Baron Marius Marius von Fundshauser (urodzony w 1998) - nastoletni, austriacki baron.

HistoriaEdytuj

Po śmierci swojego ojca, Marius, mając wtedy 7 lat, odziedziczył krawat oraz fabrykę naramienników. Dzięki temu zyskał na znaczeniu wśród najbogatszych w jego miejscu zamieszkania.

"Northwest Mansion Mystery", MabelCuksa i Gruba znajdują go na Liście Gości, a kiedy pojawia się na przyjęciu w rezydencji Północnych, natychmiast się w nim zakochują. Obiecują sobie jednak, że narazie wstrzymują się z podrywaniem chłopaków, jednak na rzecz Mariusa zrywają pakt. Mabel i Cuksa jednoczą się, myśląc, że gdy użyją ich "połączonej słodkości", chłopak wkrótce pokocha jedną z nich. Nie wtajemniczają w to Grubą, która używa dość agresywnej techniki flirtowania. Niestety nie udaje się im próba oczarowania barona. Gdy Gruba zobaczyła co robią jej przyjaciółki, podchodzi do niego i flirtuje swoimi sposobami, co kończy się tym, że Marius bardzo się w niej zakochuje. Na końcu prosi jej o swój numer telefonu, a gdy okazuje się, że dziewczyna go nie posiada, pisze jej swój numer na czole. 

WyglądEdytuj

Marius jest mniej więcej tego samego wzrostu, co Gruba. Ma jasną skórę, grube brwi, duży, spiczasty podbródek i brązowe włosy sięgające mu do ramion. Podobnie jak Gruba ma pieprzyk na lewym policzku. Marius nosi białą koszulę z długim krawatem, na co zakłada czerwoną, wojskową tunikę ze złotymi pagonami, białe spodnie i rękawice oraz czarne buty do jazdy konnej. Nosi również medal wojskowy z zieloną oraz białą wstążką na piersi.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jego numer telefonu to 555-0516.
  • Baron jest najniższym tytułem arystokratycznym. Niemieckie słowo baron to "Freiherr" (dosłownie "wolny człowiek"). Niemieckie tytuły arystokratyczne znajdują się między imieniem a nazwiskiem, więc pełne nazwisko Mariusa w języku niemieckim brzmiałoby Marius Freiherr von Fundshauser.
  • W napisach odcinka " Weirdmageddon 3 Take back the falls" możemy zobaczyć jego pocałunek z Grubą.
  • Jest chłopakiem Grendy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki