FANDOM

Meleks Groty Tajemnic
S1e1 Uciekamy!-1-.png
Pierwszy epizod: Nienazwany Pilot
Ostatni epizod: Fixin' It With Soos: The Golf Cart
Rodzaj: Pojazd
Meleks Groty Tajemnic  jest to pojazd, którym poruszają się pracownicy Groty Tajemnic. Jedną z większych ról w serialu odgrał w odcinkach "Tourist Trapped" oraz "Fixin' It With Soos: The Golf Cart". Praktycznie pojawia się gdzieś w każdym z odcinków.

Wygląd Edytuj

Jest to zwyczajny wózek golfowy. Jest biały z wielkim czerwonym pytajnikiem z przodu. Na jego dachu znajduje się głośnik oraz przyczepione są do niego czerwono-pomarańczowe "falbanki". Posiada również z tyłu chorągiewkę.

W odcinku "Fixin' It With Soos: The Golf Cart" jego wygląd został zmieniony. Miał fioletowe płomienie z przodu, różowe siedzenia, na których była wzorzysta, zielona narzuta. Kierownica była w motywie steru na statku, niedaleko obok była tańcerka hula. Ma pomarańczowo-zółte kołpaki. Dodatkowo ma dopalacze na dachu i z tyłu po bokach. Z tyłu miał rysunek przedstawiający: Ziemię, piramidę, wodę, oko, leparda, rakietę i podpis Soos'a. Zamiast falban na dachu zawisły lampki.

W pilocie jego wygląd nieco się różnił od teraźniejszego wyglądu. Z boku posiadał krzywy napis "Mystery Tours". Przez cały wózek golfowy był namalowany czerwony pasek. Światła oraz pytajnik też się różnią od nowego wyglądu. 
S0E0 Eeee Yyy.jpg

Meleks w pilocie

Wystąpienia Edytuj

Sezon 1Edytuj

KrótkometrażoweEdytuj

Sezon 2Edytuj

GryEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W niektórych odcinkach serialu meleks jest czerwony.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki