FANDOM

Narzeczona Soosa
S1e16 lady.png
Przyjaciele: Soos

Narzeczona Soosa — zagubiona turystka próbująca znaleźć pomoc w Tajemniczej Chacie. Szybko zakochała się w Soosie (tak naprawdę w Nabokim w ciele Soosa).

HistoriaEdytuj

Była zagubioną turystką i zatrzymała się w Chacie, by poprosić o pomoc. Niestety, był tam tylko Naboki w ciele Soosa. Kiedy otworzyła drzwi, Naboki poczuł wolność i uciekł na zewnątrz. Dziewczyna pomyślała, że chce jej pokazać drogę i poszła za nim.

S1e16 kissy face.png

Później zgodziła się wyjść za Soosa, który był już w swoim ciele i nie wiedział o co chodzi. Jednak potem dziewczyna uświadomiła sobie, że Soos nie jest taki jak kiedyś i musiała z nim zerwać. Soos chce jej wytłumaczyć, że był w ciele świni przez większość dnia i nie wie co się działo, ale doprowadziło to tylko do niezręcznej ciszy. 

CharakterEdytuj

Łatwo się ekscytuje, wydaje się być trochę niestabilna emocjonalnie, co może przejawiać się szybkim zauroczeniem. 

WyglądEdytuj

Ma jasnobrązowe włosy z różową chustką w białe kropki. Nosi ciemnoróżową sukienkę i srebrne kolczyki w kształcie łeski. Jest wysoką dziewczyną o jasnej karnacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki