FANDOM

Nieskończona kostka
Kostka
Pierwszy epizod: "Dungeons, Dungeons and More Dungeons"
Ostatni epizod: "The Last Mabelcorn"
Rodzaj: Kostka

Nieskończonościenna kostka - pochodzący z innych wymiarów przedmiot - bardzo specyficzna kość do gry - którą przywiózł ze swej banicji wujek Ford. Za jej pomocą można wyrzucić cokolwiek, a efekty rzutu są nieprzewidywalne i stanowią potencjalne zagrożenie. Została zakazana w dziewięciu tysiącach wymiarów.

Historia Edytuj

Kostka po raz pierwszy występuje w "Dungeons, Dungeons and More Dungeons". Ford pokazuje ją Dipperowi jako ciekawostkę, po czym zawierające ją pudełko nieopatrznie wrzuca do worka wraz z innymi kośćmi do gry. Jakiś czas później wdaje się ze Stanem w kłótnię o prawo dostępu do pokoju telewizyjnego: grał tam z Dipperem w Dungeons, Dungeons, and More Dungeons, podczas gdy Stan, Gruba i Mabel chcieli oglądać Kaczedektywa. Rozjuszony Stan wyrywa bratu sakiewkę z kośćmi i ciska nią o podłogę, pudełko z nieskończoną kostką zostaje otwarte, a ta toczy się przyzywając czarnoksiężnika Probabilitora wraz z jego kompanią: Gryfem, Elfem i Ogrem.

Wystąpienia Edytuj

Sezon 2Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wiele z symboli kręgu Bill'a widnieje na nieskończonej kostce np: znaczek z fezu, okulary, choinka, pytajnik i lama.
  • Kod "Zabawa i gry doskonale rozpraszają, ale małe rzeczy mogą wchodzić w reakcje łańcuchowe" może odnosić się zarówno do kuli ze szczeliną międzywymiarową jak i nieskończonej kostki.
  • Kostka 2
    Jest pokazana na stronie z dziennika z kodem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki