FANDOM

Różyczka
Ośwaiadczyny
Rodzina: Reginald (narzeczony)
Dom: Wodogrzmoty Małe
Przyjaciele: Reginald
Wrogowie: Stanford Pines
Różyczka — jest młodą kobietą, która spotyka się z Reginaldem.

HistoriaEdytuj

Przed oświadczynami

Przed oświadczynami

Ona i Reginald po raz pierwszy pojawili się w rozpoczęciu odcinka "Tourist Trapped".

W odcinku "The Legend of the Gobblewonker" jest zachwycona, gdy Reginald jej się oświadcza w łódce na jeziorze. Cały nastrój psuje jednak Stan, który podpływa do nich i opowida żart o małżeństwie. Są tym zniesmaczeni i odpływają.

Jest też widoczna na otwarciu muzeum woskowego w odcinku "Headhunters".

W "The Hand That Rocks the Mabel", ona i Reginald są widziani, gdy wrzucają pieniądze do sakiewki wuja Stana. Następnie pojawiają się w Namiocie Telepatii, gdzie Różyczka łapie pelerynę Gideona. Później są w restauracji, gdzie Gideon i Mabel mają randkę.

Różyczka jest widziana w "Irrational Treasure" w Dzień Pioniera, otwieranym przez Pacyfikę a następie, gdy Mabel wygłasza patriotyczną przemowę.

W "The Time Traveler's Pig", wraz z Reginaldem jest widziana w Tunelu Miłości i Korndogów.

Pojawiła się również na koncercie "1235" i w bufecie w odcinku "Boyz Crazy", nosząc okulary
Na koncercie

Na koncercie

przeciwsłoneczne oraz koszulkę z zespołem.

Wygląd Edytuj

Różyczka
Różyczka jest wysoką, młodą kobietą o jasnobrązowym kolorze skóry, czarnych oczach i długich, bordowych włosach. Zazwyczaj nosi ciemnoróżową koszulkę, krótkie, niebieski spodenki oraz czarne buty. Raz widzimy ją w czarnych okularach przeciwsłonecznych.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki