FANDOM

Ręczna Wiedźma
S2e6 ręczna wiedźma
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Little Gift Shop of Horrors"
Ostatni epizod
Głos polski Wojciech Machnicki
Głos angielski Matt Chapman
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Rasa
Cel
Praca
Dom Góra Czarownicy
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Ręce
Dipper Pines
Mabel Pines
Stan Pines (teraz)
Wrogowie Stan Pines (wcześniej)
Wiek
Lubi Pracę zespołową, miłość, metamorfozy domów, zegarki
Nie lubi Ludzi biorących jej zegarki
Moce i zdolności Usuwanie czyichś rąk
Motto "Zabieraj łapska od mojego zegarka!"
 Ręczna Wiedźma - samotna czarownica zamieszkująca jaskinię po środku lasu.

HistoriaEdytuj

"Little Gift Shop of Horrors" w historii "Łapy Precz" posiada stoisko na Wodogrzmociańskim Festynie, gdzie sprzedaje złote zegarki. Przeklina Stana za to, że ukradł jej towar, zabierając mu ręce. Kiedy on, Dipper i Mabel przybyli do jej jaskini wymienić zegarek za dłonie, wiedźma mówi im, że trzeba przypieczętować umowę pocałunkiem "w usta". Stan jednak tego nie chce. Razem z innymi członkami rodziny mówi, że całus nie ma nic wspólnego z klątwą i byli przygotowani do wyjścia. Wtedy czarownica wyznała, że to był żart, a wszyscy mężczyźni, z którymi była na randce, uciekali od niej. Kiedy Stan powiedział, że to wina strasznej jaskini, bliźniaki wpadły na pomysł przemeblowania i udekorowania jej, by była milsza. Usatysfakcjonowana przemianą oddała staruszkowi ręce. Rodzina Pinesów opuściła jaskinię, a Mabel zostawiła wiedźmie książkę z instrukcjami jak należy randkować. Wkrótce po ich odejściu przy wejściu do jaskini pojawia się przystojny turysta, który chce gdzieś odpocząć. Przy użyciu jednego z zapisanych flirtów z książki Mabel, wiedźma zyskuje jego sympatię.

OsobowośćEdytuj

Ręczna Wiedźma na pierwszy rzut oka wydaje się być zła, kiedy Stan próbuje ukraść jeden z jej zegarków, ale okazuje się być po prostu bardzo osamotniona i zdesperowana. Zakochuje się w Stanie, a potem w turyście. 

WyglądEdytuj

Ręczna Wiedźma jest niską, zielonoskórą kobietą z długimi białymi włosami. Nosi brązową szatę z ciemnobrązowymi odciskami dłoni na piersiach. Ma ona duży nos, czerwone oczy, o bardzo małych źrenicach i nie posiada wielu zębów. Jej stopy tak naprawdę są rękoma przyklejonymi taśmą. 

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W przeciwieństwie do większości bohaterek, wiedźma nie posiada widocznych rzęs. 

GaleriaEdytuj

Galeria

Kliknij, by zobaczyć galerię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki