FANDOM

Rezydencja Północnych
S2e10 rezydencja w deszczu.PNG
Pierwszy epizod: "The Golf War"
Ostatni epizod: "Northwest Mansion Mystery"
 Rezydencja Północnych - dom Pacyfiki i jej rodziców

HistoriaEdytuj

Wiele lat wcześniej, Nataniel Północny, poprosił okolicznych wieśniaków by pomogli mu stworzyć miejsce, w którym wspólnie będą mogli odpocząć. Po zbudowaniu chaty, Nataniel wpuścił do środka tylko sielankę towarzyską, a wieśniakom kazał stać pod płotem. Jeden z nich poprzysiągł że wróci, lecz wtem zerwała się błotna lawina, która go zabiła. Po wielu latach powrócił do rezydencji, lecz ostatecznie został pokonany przez Pacyfikę.

W "The Golf War" rodzina Pinesów oraz Soos podwożą Pacyfikę do domu, ponieważ jej rodzice nie przyjechali po nią i zaczęło padać. Kiedy Mabel i Dipper zauważyli, w jak wielkim domu mieszka, chłopiec żałował, że nie zażądali pieniędzy za taco, które od nich dostała. 

"Northwest Mansion Mystery" zostaje tam organizowany festiwal Północnych, na który zaproszeni są wszyscy bogacze. Nie mają na niego wstępu mieszkańcy miasta, ale zmienia się to, gdy Pacyfika otwiera bramę, żeby pozbyć się ducha nawiedzającego dom. 

WyglądEdytuj

ZewnątrzEdytuj

Przed Rezydencją Północnych stoją dwie małe fontanny, posąg dziewczynki wyglądem przypominającą Pacyfikę, piękny ogród oraz dwa pawie. Dom posiada kilka pięter i bardzo dużo wielkich okien.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki