FANDOM

Sędzia Kici Kici Miau Miau Twarzo-Szwarcsztajn
Rozowykot.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Weirdmageddon 2: Escape From Reality"
Ostatni epizod
Głos polski
Głos angielski Jon Stewart
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Rasa
Cel
Praca Sędzia
Dom Bańka Mabel
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele
Wrogowie Mabel Pines
Wiek
Lubi Bawić się włóczką
Nie lubi Rzeczywistości
Moce i zdolności
Motto "Ten proces zaraz zacząć się miau!"
Sędzia Kici Kici Miau Miau Twarzo-Szwarcsztajn - kot, który jest sędzią w bańce Mabel. Pojawił się jedynie w odcinku "Weirdmageddon 2: Escape From Reality".

HistoriaEdytuj

"Weirdmageddon 2: Escape From Reality" przed sądem staje Dipper Pines, który złamał świętą zasadę krainy Mabel - wspominanie o prawdziwym świecie. Sędzią zostaje ów różowy kot, a decyzję w sprawie wyroku podejmą różne wersje Mabel. Jeśli wygra Dipper, Mabel wróci z nim do prawdziwego świata, zaś gdy wygra Mabel, Dipper zostanie podmieniony z "DippyFreshem". Gdy Mabel ściska Dippera i obiecuje mu, że wróci razem z nim, zarówno sędzia jak i reszta przyjaciół z bańki Mabel zmieniają się w potwory.

WyglądEdytuj

Sędzia Kici Kici Miau Miau Twarzo-Szwarcsztajn jest różowym kotem z żółtymi oczami o ciemnoczerwonych źrenicach, nosi perukę i strój sędziego. Ma duży, jasnoróżowy pyszczek i dwa wystające kły oraz krótkie wąsy. Na rozprawy ubiera czarny garnitur.

CharakterEdytuj

Mimo, iż jest on zachowaniem podobny do człowieka, a w tym przypadku sędziego, nadal zachował swoje zwierzęce instynkty. Jest dezorientowany przez nitkę, która wisi obok jego stanowiska.

OdcinkiEdytuj

Sezon 2Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki