FANDOM

Shandra Jimenez
Shandra ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Headhunters"
Ostatni epizod "Weirdmageddon 3 - Take Back The Falls"
Głos polski Julia Kołakowska (Sezon 1)
Joanna Pach (Sezon 1)
Agata Pruchniewska (Sezon 2)
Głos angielski Kari Wahlgren
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Rasa
Cel
Praca Reporterka
Dom Wodogrzmoty Małe
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele
Wrogowie Toby Nieustępliwy
Wiek
Lubi
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto

Shandra Jimenez — to reporterka wiadomości w Wodogrzmotach Małych. Toby Nieustępliwy jest w niej zakochany.

HistoriaEdytuj

S1e20 Wywiad z Gideonem.png

Shandra przeprowadza wywiad z Gideonem.

Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Headhunters" podczas odsłonięcia figury woskowej Stanforda Pinesa w nowo otwartym muzeum figur woskowych. Powiedziała wtedy, że Toby Nieustępliwy, nie jest prawdziwym dziennikarzem. Jak okazało się później, Toby jest w niej zakochany i zrobił naturalnej wielkości Shandrę z kartonu, którą trzymał w szafie.

Następnie w "The Hand That Rocks the Mabel" została ona wymieniona przez Toby'ego, gdy Gideon dał mu jej numer telefonu.

W "Gideon Rises" robi reportaż z "Tajemniczej Chaty", która jest pod kontrolą Gideona, a następnie relacjonuje aresztowanie Gideona. 

W "The Stanchurian Candidate" informuje w wiadomościach o śmierci burmistrza, prowadzi wybory i opowiada o kryminalnej przeszłości Stana.

WyglądEdytuj

Shandra jest wysoką kobietą z brązowymi włosami. Nosi niebieską koszulę z nieco ciemniejszym odcieniem niebieskiego, kamizelkę oraz czarną spódnicę sięgającą kolan. Posiada bardzo wyraziste kości policzkowe i pieprzyk na prawym policzku.

CIEKAWOSTKI

Jej nazwisko wzorowane jest na nazwisku jednego z twórców serialu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki