Wikia

Wodogrzmoty małe Wiki

Stary McGucket

580stron na
tej wiki
Komentarze93
Stary McGucket
OldMcInfobox.png
Pełne Nazwisko: McGucket
Wiek: ok. 85-90 lat
Rodzina: Syn
była żona
Szop (żona)
Dom: Wodogrzmoty Małe
Zajęcia: Próbowanie zainteresowania syna
Przyjaciele: Rodzina Pines'ów, Pacyfika Północna
Wrogowie: Soos(ale później się z nim pogodził), Szeryf Blubs i zastępowy Durland, Syn
Lubi: Robić z siebie świra
Głosu użyczył/a: PL: Wojciech Paszkowski

ENG: Alex Hirsch

Fiddleford Hadron McGucket, znany jako Stary McGucket  postać drugo-planowa. Pierwszy raz spotykamy go w odcinku "The Legend of the Gobblewonker". W swoim życiu stworzył wiele różnych, skomplikowanych maszyn. Spotykamy go dość często. Zarówno inni jak i on sam nazywa siebie "Lokalnym świrem". W młodości był niezwykle utalentowanym wynalazcą i konstruktorem komputerów. Pomagał Stanfordowi (temu prawdziwemu, autorowi dzienników) w budowie portalu pod Tajemniczą Chatą. Niestety przypadkiem w niego wpadł, a to co za nim zobaczył było tak straszne, że złamało mu życie. Tak bardzo zapragnął zapomnieć o tym horrorze, że stworzył urządzenie do kasowania pamięci, którego wciąż używał na sobie. w efekcie popadł w obłęd i stracił rodzinę. Przedtem jednak założył "Organizację Ślepego Oka", której głównym celem było wymazywanie strasznych wspomnień związanych z zjawiskami nadnaturalnymi mieszkańcom wodogrzmotów.

Historia

W młodości chodził do tej samej uczelni co Stanford Pines, tam też go poznał i się z nim zaprzyjaźnił. Po ukończeniu studiów zajmował się konstrukcją komputerów osobistych (laptopów) do czasu, gdy nie zadzwonił do niego Stanford i zaproponował mu udział w swoim projekcie. W miedzy czasie poznał też swoją żonę i dorobił się syna. Po paru latach pracy, gdy portal był gotowy, doszło do wypadku, który zniszczył mu życie. Powoli popadł w obłęd regularnie kasując sobie wspomnienia, utracił rodzinę, pracę, dom, zamieszkał na złomowisku, a w między czasie założył Organizację Ślepego Oka, o czym zapomniał, kiedy już "kompletnie ześwirował". Szaleństwo nie przeszkadzało mu jednak nadal tworzyć i wynajdywać. Właśnie takiego go poznajemy - zupełnie szalonego, nie raz mówiącego od rzeczy. Sytuacja nieco się zmienia wraz z odcinkiem "Stowarzyszenie Ślepego Oka", kiedy to odzyskuje swoje wspomnienia i powoli zaczyna pracować nad sobą. W całym serialu pełni dość dziwną rolę, bo jest jednocześnie postacią komediową i tragiczną.

Charakter

W młodości był osobą pogodną i zrównoważoną, chociaż nie brakowało mu wiejskiej pikanterii - już wtedy przejawiał słabość do muzyki folkowej, szopów i pluł. Po popadnięciu w szaleństwie stał się nieprzewidywalny i niemal ekstremalnie wesoły, chociaż gwałtowne gesty i zdarzenia mogą go wystraszyć, ale raczej nie boi się bestii (a przynajmniej nie sprawiał nazbyt wystraszonego spotkaniem z pterodaktylem). Często chichocze i tańczy w miejscu i zdaje się nie przejmować swoim statusem lokalnego świra ani cudzymi, krzywymi spojrzeniami. Zdarza mu si zachowywać jak spłoszone zwierze. Sprawia wrażenie niezwykle pogodnego, lecz wraz z biegiem fabuły widać jak bardzo cierpi z powodu tego, co się stało z jego życiem. Szczególnie bolą go relacje z synem, który jawnie się go wstydzi

Wygląd

100px-McGucket2.png
Wygląda jak starzec: ma długą, białą brodę na której ma plaster i garbi się. Brakuje mu kilku zębów. Ubrany jest w brązowy, dziurawy kapelusz, ma gips na prawej dłoni i na obu stopach. Jest niskiego wzrostu. Nosi brązowe, połatane szelki i ma purchawkowy nos.

Ciekawostki

  • 185px-S2e7 kooky inventors.png
    Próbował zjeść Soosa gdy był świnią i co ciekawe, próbuje do teraz gdy jest sobą.
  • Budował robotyczne potwory gdy żona go rzuciła i gdy syn go olał.
  • Syn się go wstydzi.
  • Podobnie jak Stanford Pines ma sześć palców
  • Ma złoty ząb.
  • Gra na banjo (czyt. Bandżo) i łyżkach. Czasem nawet wpada w "folkowe transy"
  • Jest wynalazcą - wytwarza różne mikstury, buduje roboty.
  • W przeszłości utworzył Organizację Blind Eye, która miała kasować złe wspomnienia,jednak później oszalał i o wszystkim zapomniał.  
  • Był on asystentem autora, ale zbyt często wymazywał sobie wspomnienia z pamięci, więc zapomniał o tym.
  • Ożenił się z szopem, którego poznał podczas walki o mięso.                    
  • Jako pierwszy na świecie stworzył laptopa, lecz przez szaleństwo nie opatentował wynalazku.                    
  • Złamał ręke podczas wypadku samochodowego.                    
  • Swój kapelusz ukradł strachowi na wróble.                    
  • Jego syn prowadzi sklepik z przynętami i ekwipunkiem wędkarskim.                    

Więcej od Wikii

Losowa wiki