FANDOM

Lil gideon 1.PNG

Logo reklam promujących serial.

 Straszne Listy od Gideona 
(ang. Creepy Letters from Lil' Gideon) - seria odcinków krótkometrażowych promujących serial "Wodogrzmoty Małe" na amerykańskim DisneyXD. Reklamy dotyczą listów pisanych przez Gideona, znajdującym się w więzieniu, głównie do rodziny Pinesów i mieszkańców miasta. 

"Cease and Desist" (pl. Zaprzestanie i Zaniechanie)Edytuj

Jak zwykle, reklama zaczyna się od pokazania listu w celi Gideona. Ten akurat zaadresowany jest do Mabel

Cease and Desist-000:31

Cease and Desist-0

List głosi:

"Najdroższa Mabel,

Naprawdę doceniam, że odpowiedziałaś na mój list. Dobra, był od prawnika, który mówił mi, bym "zaprzestał i zaniechał", ale myślę, że to też się liczy!

W celi możesz policzyć tylko 246 cegieł. Czy wiedziałaś, że można zrobić poncz owocowy w więziennej toalecie? I nie uwierzysz, gdzie mogę zrobić placek brzoskwiniowy. Och, te rzeczy, których się nauczyłem!

Mam nadzieję, że zobaczymy się już wkrótce. Włączam w to mały kawałek moich włosów. I trochę potu. Nie zapomnij mnie.

Kocham, Gideon."

"Dipper Tickle" (pl. Łaskotanie Dippera)Edytuj

Dipper Tickle00:31

Dipper Tickle

Tym razem, list zaadresowany jest do Dippera

List głosi:

"Drogi Dipperze,

Chcę tylko, żebyś wiedział, że kiedy próbowałem zgnieść się swoim wielkim robotem, nie przywiązywałem do tego większej wagi. Błogosławię twoje serce, po prostu stałeś mi na drodze poszukiwania ogromnej władzy.

Wyrwę Wydostanę się stąd zanim się zorientujesz. Nie mogę doczekać się spotkania ze starą paczką: tobą, mną i Billem Cyferką! Zobaczymy jak TY się czujesz, gdy jesteś łaskotany... w twoją duszę.

Kocham, Gideon."

"Pine-scented" (pl. Zapach Sosny)Edytuj

Pine-scented00:31

Pine-scented

Cały list zaadresowany jest do całej rodziny Pinesów.

List głosi:

"Droga rodzino Pinesów,

Więzienie bardzo dobrze na mnie wpływa! Spędzałem dnie na robieniu tablic rejestracyjnych, tworzeniu szczoteczek do zębów i rzeźbieniu męskiego ciała. Dlatego właśnie wczoraj poczułem bicepsa!

Również strugałem mydełka na kształt mojej małej rodzinki Pinesów o zapachu sosny. Sa prawie tak samo czarujący, jak ci prawdziwi! Każdego dnia, gdy je pienię i patrzę, jak znikają, myślę właśnie o was! 

Zawsze jesteście w moich myślach i otworach.

Kocham, Gideon."

"Revenge" (pl. Zemsta)Edytuj

Revenge00:31

Revenge

Ten list zaadresowany jest do mieszkańców Wodogrzmotów Małych.

List głosi:

"Drodzy dobrzy ludzie z Wodogrzmotów Małych,

Chciałbym Was przeprosić za posunięcie się troszkę za daleko w próbie ochrony miasta przed tym łajdakiem Stanfordem Pinesem. Bądźcie pewni, JA się zemszczę!

Wyjdę stąd w krótkim czasie, głodny pysznej zemsty na rodzinie Pinesów! 

Kocham, Gideon."

"Devoted" (pl. Oddany)Edytuj

Devoted00:31

Devoted

Znów jest to list do Mabel.

List głosi:

"Najdroższa Mabel,

Więzienie sprawiło, że stałem się bardziej twardy, ale ty zmiękczyłaś moje serce. Zimne metalowe kraty przypominają mi twój aparat na zęby. Grafitti na ścianie sprawia, że widzę przed oczami twoje świecące sweterki. Tartak szepcze twój słodki głos.

Oczywiście, byłem kuszony. Widziałem pani Phyllis bez jej siatki na włosach w trakcie obiadu. Nadal pozostaję ci oddany. Zrobiłem twój portret na sztuce i rzemiośle, ale został skonfiskowany. To polityczne. 

Co porabia twoja świnia?

Kocham, Gideon."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki