FANDOM

Combo
Combo.gif
Pierwszy epizod: "Fight Fighters"
Ostatni epizod: "Fight Fighters"
Rodzaj: Atak Combo

Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hiper Mega Multi Alfa Beta Gamma Bojler Prefix Combo(ang. Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Alpha Meta Extra Uber Prefix Combo - Prawdopodobnie najsilniejszy atak dostępny w grze. Jedyną znaną postacią, która użyła tego ataku jest Rumble Grzmocisław.

HistoriaEdytuj

Podczas walki pomiędzy Dipperem a samym Grzmotkiem, chłopak postanowił dać się pobić Rumble'owi, a ten użył na chłopcu powyższego ataku. Nie wiadomo dokładnie ile punktów przyznawanych jest za sam atak, ale wynik punktowy Rumble'a przed atakiem to 17450, zaś po nim 311029.

WyglądEdytuj

Podczas "nabierania mocy" Rumble z krzykiem uniósł prawą rękę ku górze, a ta zaczęła nabierać mocy piorunów. Po trzech/czterech sekundach Grzmotek zaczął się palić niebieskimi płomieniami, a wokół niego rozprzestrzeniały się błyskawice. Ciągle krzycząc uniósł on pięści na wysokość głowy (rozkładając ramiona), A następnie podskoczył. Ciągle wisząc w powietrzu wyciągnął on prawą ręku w stronę Dippera (wtedy przestał się na chwilę palić), po czym odleciał do tyłu i znowu cały w płomieniach (niebieskich i czerwonych) otworzył usta. Wtedy zaczął uderzać. Przywalił Dipperowi 13 razy prawą ręką i 13 razy lewą (uderzając na przemian). W tym czasie na "ekranie" zaczęła stopniowo pojawiać się nazwa ataku (jak na obrazku), a narrator czytał każde słowo. Podczas każdego uderzenia ciało Rumble'a świeciło się na niebiesko i czerwono. Na końcu pojawił się niebieski grzyb atomowy, któremu towarzyszył głośny wybuch.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki