FANDOM

Szeryf Blubbs
Blubes
Kartoteka
Płeć męska
Kolor włosów siwe
Zajęcie policjant
Informacje
Wrogowie Dipper Pines, Mabel Pines, Stanford Pines
Przyjaciele Zastępca Durnland, Toby Nieustępliwy
Lubi wygłupiać się, zastępcę Durnlanda, kawę
Nie lubi pracy
Pol. Dubbing Zbigniew Konopka
Org. Dubbing Kevin Michael Richardson

Szeryf Blubs - drugoplanowa postać "Wodogrzmotów Małych".

Historia Edytuj

Smich

Na pomoście

Po raz pierwszy pojawia się w The Legend of The Gobblewonker, razem ze swoim zastępcą. Zostali wezwani przez Starego McGucketa, żeby sprawdzić rzekomo zniszczoną przez potwora morskiego łódź. Uznaje go za świra i wszyscy się z niego śmieją. Później byli wspomniani przez żonę Hanka. Pojawiają się na zdjęciach, kiedy Dipper, Mabel i Stan uciekają przed policyjną łódką.

Charakter Edytuj

Blebs

Ulubione zajęcie Blubs'a.

Mimo tego, że jest szeryfem, ma głęboko w poważaniu sprawy kryminalne i miastowe problemy. Jednym z najważniejszych zajęć dla niego to obserwowanie, jak kolega zjada duzy melon, czy pluskanie się w wodzie. Objada się pączkami i zapija to kawą. Uważa że Dipper jest słodki. Lubi dzwonki i entuzjazm swojego zastępcy i najlepszego przyjaciela.

WyglądEdytuj

Sheriff Blubbs

Szeryf jest czarno-skórym, starszym mężczyzną. Ma na policzku czarne kropki oraz brwi tego koloru. Jego włosy i wąsy są siwe, a na głowie nosi beżowy kapelusz z odznaką. Jest niski i gruby, nosi zwyczajny policyjny uniform, tylko z odznaką szeryfa. Na pasku nosi literkę "B". Nosi czarne buty na obcasie.