FANDOM

Szkoła
S2e17 szkoła w gf.PNG
Pierwszy epizod: "Gravity Falls TV 2"
Ostatni epizod: "Dipper and Mabel vs the Future"
Rodzaj: High school
 Szkoła - liceum znajdujące się w Wodogrzmotach Małych.

HistoriaEdytuj

Odcinki krótkometrażoweEdytuj

"Gravity Falls TV 2" w jej sali gimnastycznej odbyło się nagrywanie odcinka serialu Szeryfa Blubsa i Zastępcy Durlanda. Podczas kręcenia filmu, nastolatki ukradły ich mundury i wóz policyjny.

Sezon 2Edytuj

"Dipper and Mabel vs the Future" Mabel zaczęła planować trzynaste urodziny, swoje i Dippera. Niestety Stan nie wyraził zgody na urządzenie ich w Tajemniczej Chacie zrażony ekscesami z zombie na poprzednim przyjęciu. Soos zaproponował, aby dziewczyna wyprawiła przyjęcie w sali gimnastycznej wodogrzmociańskiego Liceum, które powinno być puste w trakcie wakacji. Jednak na miejscu okazało się, że trwają w niej zapisy na nowy rok szkolny. Mabel spotkała tam Wendy, która ochłodziła jej zapał odnośnie pójścia do liceum - rozwiała wszelkie musicalowe skojarzenia dziewczyny, malując nowy etap edukacji w bardzo ponurych barwach. Sprawiło to, że dziewczyna zaczęła się obawiać dorastania i związanych z nim zmian.

WyglądEdytuj

ZewnątrzEdytuj

Szkoła mieści się w dwupiętrowym budynku z brązowej cegły. Na samej górze przedniej ściany budynku wygrawerowany jest jest napis "Szkoła Wodogrzmotów Małych". Na dachu powiewa flaga Stanów Zjednoczonych. Nad głównymi drzwiami znajduje się drewniany obraz przedstawiający wodospad i las. Przed szkołą znajduje się tablica na ogłoszenia. 

WewnątrzEdytuj

Główne wejście prowadzi do sali gimnastycznej, w której znajduje się boisko do koszykówki oraz drewniane trybuny, nad którymi wisi transparent "Dawać Bobry!". Na ścianach powieszone są różne banery, w tym zdjęcie szkolnej maskotki, bobra.

Znani uczniowieEdytuj

WystąpieniaEdytuj

Odcinki krótkometrażoweEdytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Maskotką szkoły jest bóbr. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki