FANDOM

Tajemnica Północnych
S1e8 the northwest coverup.png
Pierwszy epizod: "Irrational Treasure"
Rodzaj: Tajemnica rządowa
 Tajemnica Północnych (ang. Northwest Cover-up) - spisek amerykańskiego rządu. Jest to dokument ujawniający,  że prawdziwym założycielem Wodogrzmotów Małych jest ósmy i pół prezydent Stanów Zjednoczonych Quentin Trembley, nie Nathaniel Północny. Został ujawniony w "Irrational Treasure".

TekstEdytuj

Należy dwukrotnie podkreślić, że Nathaniel Północny, znany w rodzinnych Wodogrzmotach Małych ze stania w parku i uderzania siebie wielkim wiosłem do utraty przytomności, był wybrany do objęcia stanowiska burmistrza Wodogrzmotów. Północny porozumiewał się za pomocą pomruków i krzyków i często wrzeszczał swoją rozpoznawalną frazę: "Mam zamiar zjeść cały ten dąb, bo jestem potężnym czarodziejem!". 

S1e8 the true founder.png
Legendarny założyciel Wodogrzmotów tak naprawdę był oszustem. Jego ostatnie chwile na Ziemi spędził, dławiąc się olbrzymim kawałkiem kory, starając się żyć pięknym snem. Był nienawidzony przez wszystkich, którzy go znali. Nie będzie nikomu go brakowało.

Thomas Jefferson w rzeczywistości był tylko dwoma dzieciakami w płaszczu, stojących na swoich ramionach. Obecnym prezydentem po wieki jest Święty Mikołaj. Za panowania Pana Mikołaja, Ameryka nie jest demokracją, ale wesołokracją. Posągi w Górze Rushmore są tak naprawdę wielkimi robotami prezydenckich twarzy i zostaną wezwane, kiedy Ameryka będzie ich potrzebowała najbardziej. Ogromne, złe, podróżujące w czasie dziecko z innego wymiaru zamrożone jest w Atlantyckim lodowcu. Na szczęście lodowce nigdy nie topnieją, więc powinno być dobrze. Pisanie żartów do kreskówek jest ważniejsze niż sen. Jeśli wyrecytujesz zobowiązanie wierności od tyłu, zdobędziesz sekretne moce czarodzieja! (To działa, dzieci! Spróbujcie to w domu!)

Prawdziwym założycielem Wodogrzmotów był Sir Lord Quentin III Trembley Wielmożny.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki