FANDOM

Taki Dziwny
S2e14 tad strange.PNG
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "The Stanchurian Candidate"
Ostatni epizod
Głos polski
Głos angielski Cecil Baldwin
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Rasa
Cel
Praca
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Mabel Pines
Stan Pines
Wrogowie
Wiek
Lubi Chleb
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto

 Taki Dziwny (ang. Tad Strange) - jeden z mieszkańców Wodogrzmotów Małych, postać epizodyczna. Soos twierdzi, że jest to najnormalniejsza osoba w mieście.

HistoriaEdytuj

Taki pierwszy raz widziany jest w "The Stanchurian Candidate", po tym gdy Soos mówi Mabel i Dipperowi, że jest on najnormalniejszą osobą w Wodogrzmotach, pomimo dziwnego nazwiska. Później pojawia się w tym samym odcinku na głównej ulicy, gdzie komplementuje Stana.

Wygląd Edytuj

Taki jest młodym, umiarkowanie przystojnym mężczyzną o czarnych, klasycznie zaczesanych włosach i symetrycznej, pozbawionej znaków szczególnych twarzy. Nosi biurowy uniform, na który składają się: biała koszula z krótkim rękawem, brązowy pasek z klamrą, szare spodnie i czarny krawat.

Charakter Edytuj

Strikte o jego charakterze nie można nic powiedzieć. Wydaje się sympatyczny i spokojny. Biorąc pod uwagę słowa Soos'a i jego własne wypowiedzi jak "Kocham chleb.", "O jejku." i "Wyglądasz dobrze." jego postać to prawdopodobnie żart twórców - człowiek tak normalny, że aż dziwny. Zresztą sam przyznaje, że "bycie normalnym to jego znak".

Wystąpienia Edytuj

Sezon 2Edytuj

GaleriaEdytuj

Galeria.png

Kliknij, by zobaczyć galerię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki