FANDOM

Tate McGucket
Syn McGucketa
Pełne Nazwisko: Tate McGucket
Rodzina: Stary McGucket
Mrs. McGucket
Zajęcia: Pracuje przy jeziorze.
 Tate McGucket[1] — pracuje nad jeziorem. Nosi kapelusz, który zasłania mu twarz. Wstydzi się ojca oraz unika z nim jakichkolwiek kontaktów.

HistoriaEdytuj

Po raz pierwszy pojawia się w "The Legend of the Gobblewonker", gdzie próbuje przywołać do porządku swojego ojca, lokalnego świra, by przestał wygadywać głupstw o potworze z jeziora i straszyć rybaków. Później, Stary McGucket wyjawia bliźniakom i Soos'owi, że Tate się go wstydzi i wypiera się go, co spowodowało, że świr stworzył Gobblewonkera.

"Headhunters" pojawia się jako jeden z uczestników otwarcia Muzeum Woskowego w Grocie Tajemnic.

"Irrational Treasure" jedzie w wagonie razem z Leniwą Kluchą w Dniu Pioniera.

Pojawia się kilka razy w tle w odcinku "The Time Traveler's Pig", gdzie spędza czas w wesołym miasteczku.

Później pojawia się w odcinku krótkometrażowym "Tooth", gdzie ostrzega Dippera i Mabel, że gdy zobaczą bąbelki w wodzie, powinni jak najszybciej uciekać. Dipper chce zapytać się o więcej, ale Tate wygania go. 

WyglądEdytuj

Tate jest całkiem młodym mężczyzną z krótkimi, brązowymi włosami ukrytymi pod zieloną czapką. Nosi ją na tyle nisko, że ta zasłania jego oczy. Ma nos tak wielki jak jego ojciec. Nosi jasnooliwkową koszulkę polo, brązowe spodnie z wysokim stanem, czarny pasek ze złotą klamrą i równie czarne buty. Na koszulce w trakcie pracy przyczepioną ma plakietkę z imieniem.  

Wystąpienia Edytuj

Sezon 1Edytuj

KrótkometrażoweEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. http://www.reddit.com/r/gravityfalls/comments/3aj99f/im_matt_braly_storyboard_artist_and_director_on/csd9mal

Więcej z Fandomu

Losowa wiki