FANDOM

Wodogrzmociańska Królewska Zniżkowa Chata Golfowa
S2e3 spoczgo minigolf.PNG
Pierwszy epizod: "The Golf War"
Rodzaj: Pole golfowe
 Wodogrzmociańska Królewska Zniżkowa Chata Golfowa (ang. Ye Royal Discount Putt Hutt) — pole do mini-golfa znajdujące się w Wodogrzmotach Małych. Sekretny dom Liliputków.

HistoriaEdytuj

Pole do mini-golfa pojawia się w odcinku "The Golf War". Rodzina Pinesów wybiera sie tam by odprężyć się i uszczęśliwić Mabel, która jest mistrzem tego sportu. Dziewczyna jednak spotyka tam swoją odwieczną rywalkę, Pacyfikę i wyzywa ją na pojedynek. Gdy bliźniaki stawiają się na miejscu o wyznaczonej godzinie oczekując na rywalkę, odkrywają że to miejsce jest czymś więcej niż tylko polem do mini-golfa. Stanowi ono dom dla tysięcy małych Liliputków. Początkowo są oni całkowicie przyjaźnie nastawieni, aż do chwili gdy na jaw wychodzi, że podobnie jak Mabel, również mają swoich konkurentów. Są nimi mieszkańcy innych torów do mini-golfa. Ich problem polega na tym, że każda ze stron twierdzi, że jest lepsza od pozostałych, w związku z czym prowadzą między sobą nieustanną kłótnię. Wówczas - dostrzegając naklejkę Mabel na koszulce - proszą ją aby to ona stwierdziła kto jest lepszy. Od tej pory wszyscy mieszkańcy, każdego z osobna toru do mini-golfa, pomagają dziewczynce w wygraniu pojedynku. Kiedy jednak małe ludziki odkrywają, że zostały oszukane, pole zostaje przez nich lekko zniszczone.

WyglądEdytuj

Pole do mini-golfa jest stylizowane na zamek z wieżyczkami na murze otaczającym cały ośrodek. Wejście jest repliką wielkiego porośniętego mchem pnia drzewa. Pole jest nieco zaniedbane; wszędzie leżą śmieci, liście oraz ściany pokrywają grafitti, a murawa w niektórych miejscach jest nierówna. 

Dołki na polu golfowymEdytuj

S2e3 plan pola.png
Pole zawiera 18 dołków i jeden bonusowy dołek.
  • Dziki Zachód (dołek 1)
  • Piracki statek (dołek 8)
  • Kopalnia (dołek 14)
  • Holenderski wiatrak (dołek 18)
  • Średniowieczny zamek
  • Młyn wodny
  • Wieża Eiffla
  • Big Ben
  • Mały domek
  • Smok
  • Palma
  • Wielka pętla
  • Kocioł pełen złota
  • Kufel piwa
  • Dom w kształcie buta
  • Gigantyczna ręka 
  • Moaie z Wysp Wielkanocnych i wulkan (Bonusowy Dołek)

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Na mapie przedstawiającej rozkład dołków na polu golfowym jest tylko szesnaście (minus bonusowy dołek) dołków, chociaż jest ich dziewiętnaście (razem z bonusowym dołkiem).
  • Ich "tekst" reklamowy to: "Zwycięstwo, Honor, Przeznaczenie, Baranina!".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki